תקנון ותנאי שימוש באתר, ונוהל ביטול
מנוי/ה יקר/ה,
בתאטרון חיפה מוצעים לבחירתך שני מסלולי מנויים:
1)מנוי קלאסי
- במנוי הקלאסי הנך נהנה מ-7 הצגות, 6 הצגות קבועות מראש במקומות הישיבה שנבחרו והצגת בחירה אחת מכלל ההצגות המוצעות, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות).
- למנויים קלאסיים אשר מעוניינים לצפות בהצגות בחירה נוספות, ישנה הטבה מיוחדת של "מיני מנוי" – 4 כרטיסים נוספים להצגות בחירה.
- המנוי תקף לעונה (ספטמבר – אוגוסט).
2) מנוי פתוח
- במנוי הפתוח הנך נהנה מ-5 הצגות לבחירתך, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות. את ההצגות ניתן לבחור מבין הצגות תיאטרון וממיטב ההצגות המתארחות ממגוון תיאטרוני ישראל.
- תוקף המנוי הפתוח הינו שנה ממועד הרכישה.
- בקשות לדחייה / ביטול הצגה שכבר הוזמנה, עבור כל סוגי המנויים, ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות עד 48 שעות לפני תחילת ההצגה.
- ניתן גם לרכוש מנוי או כרטיסים כמתנה.
- ניתן לממש עד 2 כרטיסים למנוי או כרטיס אחד למחזמר.
- התאטרון שומר לעצמו על הזכות לקחת תוספת תשלום על הפקות יקרות כגון מחזות זמר.
- כרטיס המנוי שברשותך הינו רב עונתי, נא לשמור על המנוי. הוא נטען אוטומטית עם חידוש המנוי לעונה הבאה. במידה והחלפתם סדרה/ מקום, יישלח אליכם כרטיס מנוי חדש.
- ביום ההצגה יישלח אליך מסרון (SMS) עם מקומות הישיבה בהצגה. הכניסה לאולמות תהיה באמצעות מסרון זה. יש להציג המסרון בכניסה לאולם. אנא ודאו שמספר הטלפון הנייד מעודכן.
- מידע על ההצגות נמצא בעלונים שיישלחו אליך במהלך העונה, ובאתר התיאטרון שכתובתו www.ht1.co.il
- ניתן להזמין כרטיסים להצגות בטלפון: 04-8600500 שלוחה 1.
- כמו כן, ניתן לבצע הזמנת כרטיסים - מימוש מנוי – באמצעות אתר האינטרנט בקלות ובנוחות בכתובת www.ht1.co.il.
יש לבצע רישום ראשוני - יבוצע על ידי נציגי השירות.
- מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשירותך במועדים הבאים:
בימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 21:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00 – 12:00מוצ"ש (בערבי הצגה בלבד) מצאת השבת - 21:00.
__________________
נוהל ביטולי עסקאות
על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), לצרכן הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה, תחת התנאים הבאים:
ביטול כרטיס:
ניתן לבטל את העסקה רק אם ערך המוצר הוא מעל ל-50 ש"ח (51 שקלים ומעלה).
ביטול עסקאות שהתבצעו באתר התיאטרון או במוקד התיאטרון, ניתן לבצע במוקד שירות הלקוחות בתיאטרון או באמצעות שליחת בקשת ביטול לפקס 04-8600565 או לדוא"ל [email protected] ולפרט את מספר ההזמנה, שם המופע, תאריך, טלפון וכתובת מייל.
על הצרכן להודיע למוכר על ביטול העסקה בכתב, בפקס או בדואר אלקטרוני.
על המוכר להשיב לצרכן תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול את הסכום שנגבה, בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.
פרק הזמן לביטול: בתוך 14 ימים מיום שקיבל את המוצר/ים. אם מדובר בשירות, בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום מסירת חוזה בכתב או מסמך בכתב (כמתחייב מסעיף 13ג(ב) לחוק הגנת הצרכן הדן בחובות גילוי בעסקה מתמשכת), לפי המאוחר מבניהם – כל זאת בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו וכן גם אם העסקה היא לתקופה קצובה. אם השירות שנמכר חד פעמי – בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ועד יומיים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד תחילת השירות.
ניתן לבצע ביטול/החלפה של כרטיסים עד 48 שעות לפני המופע באמצע השבוע ועד 72 שעות לפני המופע במוצ"ש.
ביטול מנוי:
- ניתן לבטל 14 ימים מיום עשיית העסקה.
- זכות הביטול ניתנת גם אם התחילו כבר במתן השירות. הצרכן ישלם לעוסק את החלק היחסי עבור השימוש בשירות.
- העסקה תבוטל בניכוי דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבינהם.
- כדי לבטל עסקה מתמשכת יש להודיע לעוסק על ביטול העסקה. הודעת הביטול חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שם הצרכן, מס' תעודת הזהות של הצרכן, סכום העסקה וסיבת הביטול.
- אם ההודעה נמסרת בעל-פה עשוי הצרכן להציג פרט מזהה נוסף (4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום איתו נרכש המנוי.
- על התאטרון להוציא הודעת ביטול בכתב.