אצו רצו השירים - מרים ילן שטקליס

צלילי קסם עם ניצה שאול

צלילי קסם עם ניצה שאול
עונה חדשה 2024 – 2025!

מופע בכורה חדש! השירים הנפלאים של מרים ילן שטקליס, מופע צבעוני, שובה לב עם זמרים, רקדנים ומצגת וידאו מרהיבה
אצו רצו השירים!
סיפור ילדותה של מרים ילן שטקליס

'פרח נתתי לנורית', 'הסבון בכה מאד', 'עייפה בובה זהבה', 'אלישבע בובה נחמדת' - אין ילד או מבוגר שלא מכירים בעל פה את שיריה של המשוררת, כלת פרס ישראל מרים ילן שטקליס. בין אם אנחנו מזמזמים אותם בזמן משחק או קוראים אותם עם הילדים לפני השינה – הם חלק מחיי היומיום שלנו, הורים וילדים כאחד.
ניצה שאול מזמינה אתכם ליהנות מאותם שירים אהובים ומוכרים במופע חי ותוסס, שזורים בתוך סיפור ילדותה המרתק של שטקליס . תחקיר וכתיבה - הסופרת אדיבה גפן עריכה בימוי והגשה - ניצה שאול. בהשתתפות זמרים, שחקנים, רקדנים ומצגת וידאו מרהיבה.


ניצה שאול נוגעת שנים בלבם של עשרות אלפי ילדים. בעונה חדשה ורעננה בביתה החדש בתיאטרון צוותא מגישה ניצה שילוב מרתק של סיפורים, אמנויות הבמה ומולטימדיה. בכל מופע מצגת וידאו מרהיבה שתשלב סרטונים ותמונות עם סיפורים מרגשים, הומור, רקדנים נגנים וזמרים. ומעל כל אלה הערך המוסף, האופייני למגע הקסם של ניצה שאול - העידוד ליופי ותרבות.: "ילדים מזהים בקלות חומרים משובחים, יש להם אמת פנימית, הרעיון שמנחה אותי בסדרה הוא לחשוף את הילדים לתרבות באמצעות סיפור מוסיקלי ולתת לחוויה הכוללת באמצעות אלמנטים חזותיים, רגשיים ועלילתיים להיכנס לנפש. ברגע שהנפש מזהה חוויה היא תזהה אותה לכל החיים"

*צילום יוסי צבקר

שחקנים ויוצרים

הצגות קרובות

הזמנת כרטיסים

כותרת דינמית כותרת

שישי
12.7.2021
21:00
טקסט דינמי
כרטיסים
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
פנו אלינו